On Wednesday, ABC News posted a story on its website that is sure to send chills of horror down the spines of women all across the northern Great Plains. The state of North Dakota only has one abortion clinic – and it may soon be forced to shut down if the state’s restrictive new abortion law goes into effect. (Read the full story here.)

The story, written by political reporter Chris Good, was a ridiculously one-sided plea for sympathy for North Dakota women who have to travel great distances to kill their unborn children. Good set the tone in the third paragraph:



ABC on Tuesday dropped any pretense of objectivity and defended the President over his "you didn't build that" attack on business. In an online article, ABCNews.com writers Amy Walter, Elizabeth Hartfield and Chris Good dropped this spin into a supposedly straight news report: "Republicans have seized on the line 'you didn't build that' to falsely claim that Obama was speaking directly to business owners about their businesses."

The ABC writers whined that the Mitt Romney campaign and the Republican National Committee have "been relentless in pushing" the attack." Walter, Hartfield and Good then cheered, "The Obama campaign, it seems, is not going to take it anymore."



You know things are bad when a liberal organization loses the journalists.

On Friday, the Washington Times reported that the dovish "pro-Israel" group J Street had taken hundreds of thousands of dollars from controversial liberal philanthropist George Soros, after the organization had denied for years that Soros was a donor.

But instead of ‘fessing up immediately to its true funding sources, a panicked J Street public relations team kept misleading the media in the hours before the Washington Times story broke - and appeared to anger some formerly-sympathetic reporters along the way.

"A set of half-truths, non-truths and ambiguities from J Street lead a reasonable person to conclude that the group tried to conceal that George Soros has been one of its largest donors for years, and to falsely claim that it had been ‘open' about those donations over the past three years," wrote The Atlantic reporter Chris Good on Friday, noting that J Street officials had lied to him earlier that day.