It continues. Days after NewsBusters reported that the BBC willingly censored its reporting to fit the agenda of a left-wing environmental activist comes news that reporters at an Australian paper have been forced company-wide to promote climate alarmism by their bosses.

In some positive news for journalistic independence though, it looks like the staffers at the Age newspaper have finally had enough. What's even more surprising is that the Age is a left-wing paper, similar to London's Guardian, that normally has no trouble pursuing agenda-driven coverage. The mandated bias is so ridiculous though, that it was too much for even them.

Our story begins late last month when the Age's parent company, Fairfax Media, teamed up with the World Wildlife Fund to help promote Earth Hour, a silly PR campaign to use less or no electricity as a way of "raising awareness" about "climate change."